torsdag 11 december 2008

7 kommentarer:

Anonym sa...

undrar hur länge era rutor kommer att hålla.... sluta snacka skit om andra kedjor....

Angeslick sa...

I sej själv ser man andra, visst är de väl så Jake? =) Förstog att du oxå kollade på Idol =)

Hehe.. F-Lars står inte direkt för FlickLars utan FarbrorLars då jag alltid mobbar honom för hans ålder =)
De är inte alltid så lätt för honom att hänga med i en flicksnärtas tempo =)

Hoppas ni haft/har en fin helg!! =)

Anonym sa...

Gud va löjligt...."Anonym"-stå för vad du tycker öga mot öga i stället. Alla får väl tycka vad dom vill, behöver inte bli nå hot för det. Vi lever i ett yttrande fritt land...Hahahahahah! Patetiskt. Hota med att krossa rutor, dagis fasoner tycker jag.
M.

Gatans Garderob sa...

Ellerhur.... Krossa rutor, tungt sagt =) hehehe. Så fort någon försöker göra nåt annorlunda i lilla Gävle dyker jantelagen upp som ett brev på posten, mycket tragiskt... Punkt26 crew

Anonym sa...

Jag menade inte att JAG skulle krossa rutorna :) menade att ni lika mycket som jag vet att gävle är en sådan stad där jantlagen träder fort. Så snacka skit om andra kedjor är inte bra... ni ska respektera de andra lika väl som ni vill att andra ska respektera er. Det är inte viktigt att jag kommer till er butik. Jag är en enkel svensson på 21 år. Vafrför blev ni arga av mitt inlägg? /Micke eriksén

Gatans Garderob sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gatans Garderob sa...

Klart vi reagerar om någon hotar oss!! Nu lägger vi ner diskussionen från våran sida, har du några funderingar är du välkommen in.. Piiz .26