måndag 1 mars 2010

The Uncut bible...


Satt på bussen på väg hem till Beverly-Hille och kom på att jag köpte en skiva på torget. två snubbar som kom fram i snöyran och frågade vilken musik jag lyssnade på.. -HIPHOP sa jag. Då presenterade snubbarna sig som "The Uncut bible" Rappers som åker runt i Svea och promotar sig själv genom att åka från stad till stad och säljer sin platta för 50 spänn! Är inte det gatan eller vad.. BIG UP tänkte jag.. .jag vet själv hur vi har det på Punkt26 Gatans garderob... Vi gör allt själv, står i butiken, marknadsför.. asså springer med flyers, affischer överallt, I vilket väder som helst... Vi måste ta det till gatan, vi har inte cashen att göra reklam i tidningar med annonser och sånt skit. VI GÖR VAD SOM KRÄVS o vi gnäller inte!
Nu tillbaka till plattan
DET SVÄNGER!!
PUMPAR DEN I BUTIKEN
NON STOPP!
Ni hittar dom på
http://www.myspace.com/brangbang


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, har ni någon hemsida man kan beställa från?