onsdag 14 april 2010

"Jag är wanted" av David Larsson. Nyläst och frälst!


Nyläst och jag är frälst. Asså jag läser inte mkt böcker och har inte läst många... typ Svensk maffia, Insidan, Snabba cash, Aldrig fucka ur, Lev livet full ut (the power of now) Stora boken, osså nu har jag läst "Jag är wanted". Vilken j***a bok. Det märks att David har levt livet han skriver om. Äktheten lyser igenom texten. Fraser, tankar och hans sätt att agera i situationer gör att det blir trovärdigt. "Jag är wanted" rekomenderar jag till alla att läsa. Han är just nu i Thailand men är på väg hem till Swea. 29 Maj kan du se honom föreläsa "Face to Face" mer information kan du läsa på hans blogg http://www.davidwantedlarsson.com/

3 kommentarer:

wanted sa...

Hej Mannen!

Sjukt stöd från dig och alla jag får. Tack för orden vännen. Vill bara kika in här och säga God Morgon.

Tunga kläder du har. Och fan. Sverige är ankdamm helt enkelt. Så du kände grabbarna grus som hade R och som jag skulle bli delägare i. Ha ha.. liten ankdamm.

Hoppas solen värmer dig idag gubben. Hörs!

"David Wanted Larsson"

wanted sa...

Hej Gubben!

Jag vet inte om förra kommentaren gick genom, så jag skriver igen.

Tack för all stöd och för varma ord om boken. Riktigt feta kläder.

Hoppas allt är lugnt med dig och det ska bli förbannat kul att träffa dig på Face to Face!

Viktor sa...

Håller med helt klart. Läser inte alls mkt böcker men Jag är wanted är jag oerhört glad att jag kom över...